![]() |
#13 |
![]() |
![]()
Moja tez tak miała jak pierwszy raz sprawdzałem/czyściłem syf pod pokrywą zdawczej przy ok 5kkm.
Cały napęd od nowości wymieniłem przy ok 30kkm przy czym dość nagle zacząć wykazywać zużycie - powiedzmy 28kkm było ok i bez oznak zużycia, a w ciągu ostatnich 2kkm było coraz gorzej (hałas, niemożność naciągnięcia prawidłowo itp). Zębatki były jeszcze bardzo ok, ale łańcuch nie. Podobno większość zamienników zdawczej nie ma tego elementu z tworzywa (nie wiem jak to nazwać - coś jak „silentblok”), a on ponoć robi różnicę i amortyzuje nieco szarpanie z silnika i warto sięgnąć po ori jak pisze Mada. PS Moja to dct i wciąż nie chce nauczyć się strzelać ze sprzęgła... może stad te 30kkm ;-) |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gasnie przy 5tys obr =( | Szaman | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 8 | 30.08.2009 20:41 |