![]() |
|
Wszystko dla Afrykańczyka Ciuchy, buty, kaski, gogle, rękawiczki, kondomy, pokrowce, ochraniacze, zbroje i inne gadżety które chcesz opisać lub polecić |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#14 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Sprawdzałem na 2 lampach na 18650. Tryb max (ok 1000 lm) świeci ok 20-30 minut w zależności od temperatury otoczenia (im chłodniej tym dłużej). Przy tym trybie lampa grzeje się okrutnie i elektronika wyłączy światło lub się przepnie na tryb słabszy generujący mniej ciepła. Aby to działało musi pracować w trybie maksymalnym bo niższy stopnień nie daje wystarczającej ilości światła. Nie ma tu znaczenia ilość trybów w latarce. W obu mam 6 trybów światła i każdy niższy niż najwyższy jest za słaby jako oświetlenie na moto (na rower jako tako). Do zastosowania jako lampa główna musi być zasobnik i dobry system chłodzenia. 1000 lm na jednej diodzie generuje taką temperaturę że latarki nie da się złapać ręką za głowicę. W mojej ocenie lepiej cokolwiek zamontować do motocykla z zasilaniem z aku niż montować światełka na kasku.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Lampa tyl- zamiennik? | TOFAKT | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 25.04.2013 22:15 |
Lampa tylna LED | Zoltan | Układ elektryczny i zapłonowy | 10 | 25.04.2008 12:08 |