![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: May 2016
Miasto: Orzesze
Posty: 37
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 10 godz 31 min 28 s
|
![]()
Ostatecznie stanie chyba na tym że dam tego Bel-Ray'a - smar ma niby 30-40% MoS2 wiec do takich zastosowań EP (Extreme Pressure) nada się idealnie.
Tak na prawdę to nie jest jednak ważne to jaki smar (smar ma być twardy NLGI 3 lub 2, pozostać na swoim miejscu) - ale to żeby było go na tyle dużo żeby uszczelnić cała przestrzeń pomiędzy główką ramy, bieżnią i łożyskiem ... Bo równie ważnym jego celem jest to żeby nie dopuszczał wilgoci ... na co zwróciła mi uwagę pewna osoba na forum TA. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Łożyska główki ramy | STRUś | Rama, zawieszenia, napęd | 37 | 23.08.2017 22:47 |
wymiana łożyska główki ramy | monkees | Wszystko dla Afryki | 4 | 29.06.2012 07:32 |
Uszczelniacz łożyska główki ramy | Mecia | Rama, zawieszenia, napęd | 21 | 23.10.2011 16:39 |
Łożyska główki ramy | 7Greg | Rama, zawieszenia, napęd | 5 | 10.04.2008 09:29 |