![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#19 |
880220111
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Malawa k/Rzeszowa
Posty: 1,049
Motocykl: XR 250R,XR 650R
![]() Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s
|
![]()
szprychy stalowe maja ogromną wadę,po kilku latach nypel jest zespawany z szprycha co zabija jakąkolwiek możliwość centrowania koła i tak jest wiekszości przypadków.
przy centrowaniu należy pamietać też o tzw et czyli odsadzeniu krawędzi felgi od lica piasty,Król poległ 2 razy na tym więc sam musiałem sobie tego dopilnowac,bo inaczej robisz 2ślada. Szprychy z lewej a z z prawej strony maja rózna długość,zwracajcie na to uwagę. Może trampku są takie same ale czujność warto zachować. dobra mocna obręcz to DID albo EXCEL.. szukajcie a znajdziecie... szprychy albo ori albo excel lub CC ale te maja wade w postaci nypli które po jakimś czasie korodują.. excelowskie szprychy i nyple mam 8 lat dziś siadam i każdy nypel ruszam bez problemu.. a od poczatku miały niełatwe zycie. koszt 400zł na koło ale warto,do dziś wyglądają jak nowe
__________________
Honda XR-oholik ![]() https://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/ |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Koło do KTM-a | puszek | Inne - dyskusja ogólna | 42 | 14.03.2012 19:01 |