Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 19.10.2018, 17:26   #11
8Bodzio8
 
8Bodzio8's Avatar


Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 26
Motocykl: NAT CRF1100 DCT 19'
8Bodzio8 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 1 godz 57 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał dubel Zobacz post
Wlasciwosci TKC (zapewne masz na mysli 80 ) w terenie sa duzo gorsze od MT21, i dokladnie wprost proporcjonalnie duzo lepsze na asfalcie od MT21.
MT21 mam zalozone w NAT i staram sie raczej jezdzic off ale na asfalcie radza sobie bardzo dobrze maja atest do 170km/h w zakretach tez nie zauwazylem specjalnie problemow gozej z hamowaniem ale jak sie decydujesz na takie opony to musisz odpuscic manete na czarnym to oczywiste.......

TKC napewno lepsze na asfalt ale sporo drozsze i znikaja w oczach...... w offie czytaj bloto duzo slabiej.
8Bodzio8 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.