![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() |
![]()
Oczywiście masz rację, ale wiesz jak to jest... silnik na stole, luzy pomierzone - lekko ponadwymiarowe (standard) i pytanie: kiedy następnym razem tu zajrzę? Żeby tego nigdy nie robić, a jednocześnie mieć pewny motocykl, w zasadzie wymienia się jak najwięcej. Często awansem. Stąd koszty, które bezpieczniej założyć większe.
Natomiast IMHO warto zrobić remont jeśli jest czas, reszta motocykla jest w dobrym stanie i chcemy go zachować na dłużej. Po profesjonalnym remoncie silnik zyskuje "nowe życie" i maksimum przebiegu. Wymianę silnika proponowałbym w sytuacjach "awaryjnych", kiedy pilnie potrzeba sprawnego motocykla i nie ma czasu na remonty. Zyskuje się wtedy na czasie i kosztach, ale ryzykuje, że za 2 lata silnik będzie w takim samym stanie jak ten aktualny. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
remont czy uzywany silnik | andsoj | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 66 | 28.12.2012 21:33 |
Remont Silnika | ferolo | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 27 | 12.07.2012 22:28 |
remont silnika | bartol | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 73 | 21.03.2011 12:23 |