Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 31.08.2018, 07:11   #11
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał WieniuZiel Zobacz post
DCT w Afryce jest jeszcze lepsza od poprzedniej generacji, którą użytkowałem przez 35tys km w VFR1200. CRF póki co mam nalatane tylko 24 tys km i nigdy nie miałem nawet najmniejszego problemu z Dct. Jeździłem przy temp ponad 40 stC po górach, co zupełnie nie wpływało na jakość pracy skrzyni.
Rozpatrując następne moto, tylko Atas Dct.
Ja wybrałem manual, ale nie mam religijnego podejścia pt. moje lepsze i mądrzejsze. Skrzynia faktycznie jest fajna i nie sprawia kłopotów. u mnie zdecydowały dwa czynniki: waga +10 kg no i potencjalnie wyzsza awaryjnosc połączona z trudnością naprawy w ciemnej dupie. Nawet dziś trudno się madrzyc, bo mało kto ma nalatane więcej niż 20-30 kkm, no i mało kto te skrzynie topił czy męczył przez pół dnia na kamolach. Znany na pewno jest problem pt. brak prądu. Spadnie napięcie i zamiast motocykla masz piękna nieruchomość.

Jesli jeździsz głównie po asfaltach i szutrach, to bierz DCT.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zakup akumulatora do RD 04 . DRAGON76 Wszystko dla Afryki 11 01.01.2015 20:06
Szybki zakup GPS ArtiZet Zastosowanie praktyczne 16 13.11.2013 11:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.