| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Hm.... mi całe szczęście skończyła się gwarancja i nie mam już dylematu. Dotychczas byłem zadowolony ale po ostatnim serwisie: 
		
		
		
		
		
		
		
	Nie dokręcone śruby regulacji naciągu łańcucha. Nakrętka tylnej osi dokręcona ok 50 Nm czyli jakieś 1/3 tego co powinno być. Nie dokręcona śruba spustu oleju - normalnie sączył się olej. O drobiazgach w stylu wyłamanych bolców owiewki nie wspomnę. Moto robił nowy mechanik. I to była moja ostatnia wizyta w rpm motocykle Wro - choć do tej pory ich chwaliłem. Także myślę, że sieć dealerów Hondy nie jest gotowa na słynną prostotę budowy NAT ;-) i dlatego chyba lepiej serwisować samemu ... lub wrócić do BMW 😬  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |