![]() |
|
Oldtimery i PRL-y Weterany - demoludy, sprzęty retro też scramblery |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,725
Motocykl: XR250R
Przebieg: ły
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 1 dzień 22 godz 18 min 19 s
|
![]()
Podobne opinie można przeczytać o budowie silnika AT.
Wszystko jest proste, ale potrzebna jest wiedza, doświadczenie, części i czas. Mam w garażu Gazika, który uchodzi za banalną konstrukcję, a wyłożyć mechanicznie można się na każdym kroku. Każdy pojazd ma swoją specyfikę, którą trzeba znać. Można oczywiście poczytać na forum Jawy, ale jako świeżak będziesz odsyłany do szukajki. Zaczyna się więc kopanie w forumowych wątkach. Po tygodniu okazuje się, że straciłeś mnóstwo czasu i wiesz niewiele. Dodatkowo wplątałeś się w dyskusję na temat wyższości zapłonu elektronicznego nad mechanicznym. Jak już wybrałeś elektroniczy to pojawiają się trzy do wyboru. Także tego ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Szlif cylindrów, szukam warsztatu> | Kishon | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 17 | 13.11.2009 23:35 |