Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Oldtimery i PRL-y

Oldtimery i PRL-y Weterany - demoludy, sprzęty retro też scramblery

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.08.2018, 14:48   #13
Poncki
 
Poncki's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,725
Motocykl: XR250R
Przebieg: ły
Galeria: Zdjęcia
Poncki jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 1 dzień 22 godz 18 min 19 s
Domyślnie

Podobne opinie można przeczytać o budowie silnika AT.
Wszystko jest proste, ale potrzebna jest wiedza, doświadczenie, części i czas.
Mam w garażu Gazika, który uchodzi za banalną konstrukcję, a wyłożyć mechanicznie można się na każdym kroku.
Każdy pojazd ma swoją specyfikę, którą trzeba znać.
Można oczywiście poczytać na forum Jawy, ale jako świeżak będziesz odsyłany do szukajki.
Zaczyna się więc kopanie w forumowych wątkach.
Po tygodniu okazuje się, że straciłeś mnóstwo czasu i wiesz niewiele.
Dodatkowo wplątałeś się w dyskusję na temat wyższości zapłonu elektronicznego nad mechanicznym.
Jak już wybrałeś elektroniczy to pojawiają się trzy do wyboru.
Także tego
Poncki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Szlif cylindrów, szukam warsztatu> Kishon Silnik, sprzęgło, skrzynia 17 13.11.2009 23:35


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.