![]() |
#13 |
Zarejestrowany: Aug 2016
Miasto: Łask
Posty: 18
Motocykl: RD07a
![]() Online: 5 dni 11 godz 3 min 51 s
|
![]()
Screenshot_20180814-204244.png
Screenshot_20180814-204225.png Ten grubszy "cypelek" jak piszesz jest to wskaznik zużycia łańcuszka. Natomiast ten cienki jest do zwalniania napinacza. Czyli np.wciskasz śrubokrętem ten gruby i wysuwasz zarazem do góry ten cienki i zabezpieczasz np. jakaś zawleczką. Wtedy napinacz jest zwolniony. Żaden "cypelek" nie powinien chodzić góra dół podczas kręcenia silnikiem. Tam w napinaczu jest sprężyna która odpowiada za napięcie, no chyba że jest uwalona. Sprawdź czy napinacz jest dobrze przykrecony do glowicy. Na poniższym rysunku "śruba nr 10". Zwróć uwagę czy pomiedzy napinaczem a karterem głowicy jest gumowa "podkladka nr 6" Ostatnio edytowane przez robur : 14.08.2018 o 23:24 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Łańcuchy śniegowe | sambor1965 | Wszystko dla Afryki | 59 | 14.12.2022 18:49 |
ślizgi, zużyte golenie | Mecia | Rama, zawieszenia, napęd | 8 | 21.06.2012 15:26 |