Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.08.2018, 21:15   #13
robur
 
robur's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2016
Miasto: Łask
Posty: 18
Motocykl: RD07a
robur jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 11 godz 3 min 51 s
Domyślnie

Screenshot_20180814-204244.png

Screenshot_20180814-204225.png

Ten grubszy "cypelek" jak piszesz jest to wskaznik zużycia łańcuszka. Natomiast ten cienki jest do zwalniania napinacza. Czyli np.wciskasz śrubokrętem ten gruby i wysuwasz zarazem do góry ten cienki i zabezpieczasz np. jakaś zawleczką. Wtedy napinacz jest zwolniony.
Żaden "cypelek" nie powinien chodzić góra dół podczas kręcenia silnikiem. Tam w napinaczu jest sprężyna która odpowiada za napięcie, no chyba że jest uwalona. Sprawdź czy napinacz jest dobrze przykrecony do glowicy. Na poniższym rysunku "śruba nr 10". Zwróć uwagę czy pomiedzy napinaczem a karterem głowicy jest gumowa "podkladka nr 6"

Ostatnio edytowane przez robur : 14.08.2018 o 23:24
robur jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Łańcuchy śniegowe sambor1965 Wszystko dla Afryki 59 14.12.2022 18:49
ślizgi, zużyte golenie Mecia Rama, zawieszenia, napęd 8 21.06.2012 15:26


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.