| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2013 
				Miasto: Modlniczka 
					
				
				
					Posty: 66
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 1 dzień 5 godz 59 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witam. 
		
		
		
		
		
		
		
	Od dłuższego czasu przymierzam się do zakupu nowego tłumika i najbardziej przemawia do mnie Akrapovič dedykowany do CRF 1000 L. W sklepie powiedziano mi, że system mocowania jest zupełnie inny i połączenia z kolektorem wydechowyn, ponieważ to wydech do innego motocykla- z tym się zgodzę, nie mam co do tego wątpliwości i jestem przygotowany na przeróbki. Potem sprzedawca przekonywał mnie, że mój wybór jest "przestrzelony", ponieważ to wydech do motocykla o większej pojemności, że to do rzędówki a ja mam v-ke; itd... Kieruję zatem pytanie do bardziej doświadczonych. Czy są jakiekolwiek przesłanki, które dyskwalifikują ten wydech do montażu w RD07a z 1997 roku? Na co zwrócić uwagę przy ewentualnych modyfikacjach kolektora. I przede wszystkim czy to dobry wybór? Dodam, że często podróżuje z bocznymi kuframi. Link do produktu poniżej. https://allegro.pl/akrapovic-honda-a...8.html#thumb/3 Pozdro Przemek  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2015 
				
					
				
				
					Posty: 70
				 
Motocykl: XL600V/drz400s 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 14 godz 41 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeżeli cena się zgadza na allegro, to bym się zastanowił czy jest w ogóle sens zakładać tłumik w cenie 1/3 w najlepszym wypadku 1/5 wartości motocykla. Przecież się nie ścigasz, a w sporcie podejrzewam, że i tak proporcja układu wydechowego do całości motocykla nie będzie tak wysoka jak w tym przypadku. 
		
		
		
		
		
		
		
	Technicznie nowsze silniki rzędowe maja wykorbienie co 270 stopnia w celu upodobnienia ich kultury pracy i sposobu oddawania mocy do silnika w układzie V, więc tłumaczenie sprzedawcy, że to tłumik do silnika rzędowego brzmi mało merytorycznie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2013 
				Miasto: Marki 
					
				
				
					Posty: 1,735
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 22 godz 51 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja kupiłem akrapa z kawasaki z750 i jest git a kosztował 300zl
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	KTM 640 Rally  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |