![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 2 godz 56 min 42 s
|
![]()
To nie wina opon, contiattacki to świetne gumy miałem w 950 one nie są powodem.
Póżniej gość pisze że w 1090 ma podobny problem. U mnie w 1090 : przy 50 nie puścisz kiery bo cię kuń zrzuci taki szim. przy stałej prędkości 50 przód podskakuje - już 5 razy wyważałem koło po ostatnim jest prawie ok ale nadal problem występuje. przed 1 przeglądem tylne koło już było w ponownym centrowaniu bo jeździć się nie dało. Generalnie to kupa straszna a podejście KTM masakryczne. 1090 r a 1290 r mają ten sam zawias i koła. więc problem ten sam. Wrzuć koła na wyważarkę ale niech ktoś się postara a wcześniej sprawdź bez opon jakie mają fele bicie w miejscu gdzie opona się opiera i będziesz miał odpowedź.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |