Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 23.05.2018, 12:18   #8
madafakinges
 
madafakinges's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 4 godz 24 min 54 s
Domyślnie

Jest to kolejna rzecz która może się zepsuć, dlatego też zdemontowałem RapidBikea. To musi być proste jak dupcenie, dlatego ja bym obstawał za opcjąc wpinaną w miejsce bezpiercznika. To będą dwa kable na jednym bezpiecznik i włącznik. Jak coś się zjebie wypinasz i wkładasz bezpiecznik na swoje miejsce.

"Ale może ktoś by chciał ABS wyłączyć, a TC zostawić np. na pierwszym ustawieniu."
Tak wtedy włączasz sobie 'bezpiecznik' guzikiem i rzęcznie ustawiasz co chcesz. Wjeżdżasz w błoto to z TC nie najedziesz pyk jeden guzik i masz analogowy moto.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
NAT Pamięć ustawień kontroli trakcji Smierzu Oprogramowanie, wyświetlacz, nawigacja 1 11.12.2017 18:38


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.