![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#17 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 2 godz 58 min 20 s
|
![]()
Tak w ogóle dla mających tkc z przodu i odwracających koło dla dłuższego przebiegu szybciej niż zwalać opone wychodzi przekręcić tarcze. Koło jest dwukierunkowe, gdyby nie tarczka ABS można byłoby sobie dowolnie koło obracać.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Czujnik luzu - problem? | apex | Układ elektryczny i zapłonowy | 11 | 09.04.2018 18:39 |
czujnik stopu | sizyrk | Wszystko dla Afryki | 3 | 16.05.2016 14:06 |
Czujnik Luzu | matjas | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 35 | 24.06.2015 11:18 |