![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 | |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]() Cytat:
W Chorwacji w temperaturach powyżej 30°C sprawowały się wyśmienicie - pozamykałem je z dwóch stron, z pasażerem i kuframi. Prawie się topiły. Przyczepność nawet na tamtych asfaltach ze śliskimi (chyba) wapiennymi kamyczkami super! U Makaronów złapała mnie ulewa z gradobiciem i temperatura spadła poniżej 20°C - trakcja walczyła o przyczepność, a ja o życie. Puenta: Opony same w sobie nie są złe, pokusiłbym się o stwierdzenie, że dość dobre. Jednak muszą być spełnione podstawowe warunki - ciepło (powyżej 20°C), nie mokro, żadnej kostki (nawierzchnia). Nawet w terenie (o dziwo) sobie dość dobrze radzą. Myku w Portugalii na asfaltach (mieliśmy deszcze) błagał o wolne tempo, a w terenie zapierdzielał jak dziki, zdziwiony dobrą trakcją. Sam zaobserwowałem (jadąc za nim) jak opona wyrzuca kamyki spod siebie, jak bieżnik wgryza się w teren. Wnioski niech każdy wyciągnie sam.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
|
![]() |
![]() |