![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#30 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,256
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
![]() Online: 1 miesiąc 4 dni 12 godz 9 min 4 s
|
![]()
1.Najwygodniejsza metoda na kierownicy, przynjamniej dla mnie, można wtedy dosmarowac w czasie jazdy, bez wygibasów.
2.Montaż góra godzinę, ja tylko ściągnąłem prawy plastik, przewod jest twardy wiec latwo nim manewrować, puscilem wzdluz kabla sprzęgła i kolo baku. Jest kilka wersji puszczenia po wahaczu no i kilka sposobów montażu przy zebatce, ja pozbylem sie oryginalnego sposobu na rzecz oslony łańcucha tt u paru trytytek. 3.Obecnie smaruje cwierć obrotu co 500 km, bo czestsz powodowalo sciekanoe oleju po bloku w okolocy przedniej zębatki |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Olejarka PRO-OILER | tmarc | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 14.04.2022 16:42 |
olejarka łańcucha:) | Jacek12-j1 | Wszystko dla Afryki | 11 | 30.06.2014 20:15 |