Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 05.03.2018, 23:21   #11
HarryLey4x4
 
HarryLey4x4's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 448
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
HarryLey4x4 jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 53 min 12 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał sneer Zobacz post
Mada, oby tak nie było.
gdzies 15 lat temu kupiłem tę legendę: patrola GR Y60 rd2.8t
uwielbiałem go, ale po 100 tysiącach umarł mi silnik (kupiłem, jak już puszczał spaliny do chłodnicy; poszła panewka główna, ktoś z lublina panewkę dorzeźbił nitując kołnierz, łapaliśmy się z mechanixem za głowę...); rdzewiał w pisdu, mocy nie było, ciężki jak zaraza.
Nie powiem, poza umarciem silnika te 100-150 tys. km zrobił i do domu wrócił, dużo przygód, ale...never again.
Bylo sobie kupic 4.2.
Znam udokumentowane egzemplarze z milionowym przebiegiem. Mam osobiscie dwa takie. Jeden zbliza sie do pół miliona i dalej pali na dotyk. A ramy zabezpieczone i czyste.
Tylko unijne normy mogą go wyslac w czelusci zlomowiska.
HarryLey4x4 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Rdza na szprychach Pawel Hamulce, kola, opony 15 25.04.2013 14:06
Serbia. Do jaja - znaczy zajebiście felkowski Imprezy forum AT i zloty ogólne 29 07.07.2010 00:16
silnik transalpa 92r. w ramie RD03 piotrek Silnik, sprzęgło, skrzynia 6 26.02.2010 09:20


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.