Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 03.02.2018, 16:35   #15
Neo
Konto zamknięte na stałe


Zarejestrowany: May 2012
Posty: 1,588
Motocykl: RD03
Neo jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 7 godz 52 min 54 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Złom Zobacz post
Ten NOCO Genius to akurat w teście obciążenia wypadł najgorzej, nie osiągnął nawet 200A, a na obudowie pięknie napisane niebotyczne 1000A.
Skoro tak, to polecam ideę, nie polecam produktu Ale u mnie się sprawdza - 2l diesle (4-letni Opel, pełnoletni VW jeśli ma to jakieś znaczenie) odpalają, nie katowałem urządzenia.
__________________
Konto zamknięte na stałe.
Neo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Akumuloator sie rozladowywuje po dluzszym postoju. Tymon Układ elektryczny i zapłonowy 25 23.07.2015 21:39
Panel kontrolek RD04 CzarnyEZG Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki 15 26.03.2014 11:03
wysokie obroty po dluzszym postoju kkk Uklad paliwowy i wydechowy 6 09.06.2009 07:40


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.