![]() |
|
Gadżety / wyposażenie Dodatki, które możesz zamontować. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2016
Miasto: TAK
Posty: 135
Motocykl: CRF1000L GS1200adv
Przebieg: jest
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 2 godz 28 min 5 s
|
![]()
Ja też wolę na pałąku po środku. Jestem przeciwny dodatkowemu obciążaniu jednej strony kierownicy (to 1/2 kg lub więcej - zależy od NAVI i od uchwytów), na kierownicy na środku - trzeba pochylać głowę odrywając wzrok od drogi (fuj) i ewentualny tankbag odpada. Centralnie na pałąku nad licznikiem wg mnie najlepsze użytkowo. Nawet jak NAVI opadnie ze względu na dziurę, czy szybką jazdę poza czarnym itp., to oprze się na zegarach i nie wpłynie na ograniczenie ruchów kierownicą. Jak nadaje radiolog co kto lubi.
__________________
Umiejętność prawidłowej oceny przychodzi z doświadczeniem. Niestety doświadczenia przybywa w wyniku niewłaściwej oceny |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Armenia pod koniec czerwca(weekend Bozego Ciala+ kilka dni) Samolot, a motocykle na miejscu | Mirmil | Umawianie i propozycje wyjazdów | 28 | 01.07.2014 22:37 |
Kanapy w AT - przegląd rozwiazań | podos | Wszystko dla Afryki | 0 | 29.03.2008 13:38 |