![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: WKZ/LRY
Posty: 384
Motocykl: XL/XR350,KLE650,XJR1200.
Przebieg: 50+
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 4 dni 17 godz 2 min 0
|
![]()
Też mam to na głowie. Swego czasu byłem w zakładzie cynkowania to mi powiedzieli, bym dał sobie spokój ze śrubkami bo to i tak zejdzie... A może niklowanie ?
Ps. Byłem dziś w innym zakładzie i powiedzieli mi to samo. Biały ocynk się nadaje do konstrukcji i rzeczy zadaszonych. Tam gdzie jest deszcz i tarcie lepiej dać cynk złoty bo jest wytrzymalszy, biały zdziadzieje szybciej na takich elementach jak śruby. W sumie można dać na taką ośkę czy śrubę a w widocznym miejscu czoło psiknąć kolorem jakim.
__________________
klawo jak cholera Ostatnio edytowane przez KristoF : 28.12.2017 o 17:06 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Remont Silnika | ferolo | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 27 | 12.07.2012 22:28 |
remont silnika | bartol | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 73 | 21.03.2011 12:23 |