![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Dzięki za namiar, poszukam serwisówki.
Dziś przed pracą sprawdziłem tulejki łożysk. Nie mają wżerów ani rowków. Ogólnie cała powierzchnia tulejek wygląda na nieruszoną (sprawdzałem suwmiarką, to nie wyglądają na zowalizowane czy cuś) Planuję umyć wszystko (z zewnątrz w ropie, w środku WD40) i po osuszeniu nałożyć do pełna smaru. Jak nie dostanę uszczelniaczy, to planuję powtarzać taką czynność co zimę. Co o tym myślicie? ps: nakrętki składać na klej do gwintów?
__________________
www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam 2025: Ekwipunek Załogi Gogurka |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Motocyklowe biura podróży | Piotrz | Kwestie różne, ale podróżne. | 10 | 27.05.2011 20:28 |