Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 24.04.2009, 08:31   #10
chomik

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,754
Motocykl: RD03 RD07a Tenere700 WR
Przebieg: 666
chomik jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 tygodni 15 godz 25 min 4 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
Aha dodam jeszcze że na duże zużycia paliwa ma też wpływ owy zaworek.
Jesli kiepsko trzyma to bedzie przelewać tak jak przy wysokim poziomie paliwa w komorze pływakowej i spalanie z literek wiecej.
Gdyby w AT był przelew powrotny do zbiornika to można by stosować pompy samochodowe które to są mniejsze niz oryginał AT i do 100zł można mieć nówki.
A swoją drogą jest to jakaś opcja do przemyślenia.
Mam pompe samochodową, pali 5,5 litra i działa...
__________________
www.motopodroze.pl
chomik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
pompa paliwowa egejn BartekJ Uklad paliwowy i wydechowy 92 20.07.2015 12:14
Pompa paliwowa - szukam fachowca w trojmiescie sailor Uklad paliwowy i wydechowy 5 05.06.2012 11:01
pompa paliwowa - odpowietrzanie? Vooytas Uklad paliwowy i wydechowy 11 21.11.2011 23:02


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.