Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 20.10.2017, 19:18   #9
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 11,171
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 7 miesiące 1 tydzień 6 dni 14 godz 13 min 0
Domyślnie

U mnie zrobiłem to tak.

Przewodu starcza bez problemu. U mnie bezpiecznik poszedł już 2 razy. Raz wtyczka się rozsypała w gnieździe i zrobiła zwarcie a za drugim razem wodą zalałem. Znacznie ułatwia to obsługę bo zdejmowanie plastików aby dostać się do tego ustrojstwa to dramat. Szczególnie jak klęknie w trasie.
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Gniazdo zapalniczki Pirania Wszystko dla Afryki 36 08.11.2019 09:29
Brak napięcia na pompie paliwa janeksok Układ elektryczny i zapłonowy 2 30.12.2011 21:11
Jak Zamontowalem Gniazdka Zapalniczki AWOBIALY Wszystko dla Afryki 6 13.02.2010 16:40


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.