Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 10.08.2017, 13:50   #11
Sierdiukov
 
Sierdiukov's Avatar


Zarejestrowany: May 2017
Miasto: Kraków
Posty: 131
Motocykl: AT CRF1000
Sierdiukov jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 22 godz 33 min 41 s
Domyślnie

Z moich doświadczeń - dysza potrafi się zapchać jak leci się długo pylistymi drogami (np. kilka dni). Przetkanie to kilka minut, ale jednak potrafi. Mimo ustawienia dyszy "z prądem" na zębatce. Pył jakoś ma to do siebie że potrafi wleźć nawet wtedy do dyszy. Oba Scottoilery tak zapchałem na dwóch motocyklach w Albanii, mój i żony. Śrubokręt, agrafka i po problemie. Generalnie jestem zadowolony, ale trzeba tego pilnować - trochę czas zajmuje regulacja optymalnego "kropelkowania". Do jazdy w offie podobno lepiej zamontować na przedniej zębatce - ale nie robiłem tego nigdy - nie mam patentu jak to tam zamocować.
Sierdiukov jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
scottoiler lukiz Wszystko dla Afryki 35 18.04.2015 17:05
Scottoiler - problem mihoo Rama, zawieszenia, napęd 4 08.05.2013 18:41


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.