|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  12.07.2017, 14:31 | #11 | |
|  Zarejestrowany: Jan 2014 Miasto: Rz-ów 
					Posty: 648
				 Motocykl: RD07   Online: 3 tygodni 2 dni 14 godz 42 min 51 s |   Cytat: 
   Pozostaje znany i ceniony Król. 
				__________________ Marcin vel "Gruby" aka "Maurosso" | |
|   |   | 
|  12.07.2017, 16:25 | #12 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2016 Miasto: Sieradz 
					Posty: 160
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 22 godz 51 min 12 s |   
			
			Jest szansa zobaczenia efektow pracy Krola? - wrzuc fotke jak mozesz    | 
|   |   | 
|  12.07.2017, 16:48 | #13 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2014 Miasto: Lublin 
					Posty: 2,339
				 Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 20 godz 47 min 17 s |   
			
			Maurosso piszę z własnego doświadczenia. Nie dalej jak 3-4 tyg temu kupowałem szprychy na tył do EXC525 w salonie KTM Lublin po 8zl sztuka-oryginał fakt że po zniżce. W tamtym sezonie wymieniłem parę sztuk - były jakieś podróbki albo zamienniki (całkiem inne niż oryginał nawet nyple nie pasowały), w tym złapałem jakiegoś pręta w szprychy poszła jedna+ plus jedna zagięta, postanowiłem że jeśli jeszcze jedna strzeli zmieniam wszystkie oczywiście oryginał, nie wiem czy rzemieślnik zrobi dużo taniej w Polsce, jeśli ktoś ma wypróbowanego to OK. A i od razu napiszę dla jasności że o profesjonalizmie pan  Króla słyszałem i  życiu bym tego nie podważał, chodziło mi tylko o szprychy. A i kiedyś ok 10 -11lat temu dorabiałem do XT 600 1vj bo ciężko było z org, padały od strony zębatki jak muchy - kupiłem używane całe koło za niewiele więcej (ale to były trochę inne czasy). Pozdrawiam Ostatnio edytowane przez Zmyler : 12.07.2017 o 16:51 Powód: koń mi wpadł do studni. | 
|   |   | 
|  12.07.2017, 17:14 | #14 | 
| przemieszczacz  Zarejestrowany: Sep 2009 Miasto: Skierniewice 
					Posty: 1,772
				 Motocykl: LC8, exc-f 250   Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s |   
			
			Zmyler inne są ceny w ASO KTM inne w Hondzie.
		 
				__________________ '03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr | 
|   |   | 
|  13.07.2017, 00:52 | #15 | 
| 880220111  Zarejestrowany: Feb 2011 Miasto: Malawa k/Rzeszowa 
					Posty: 1,049
				 Motocykl: XR 250R,XR 650R   Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s |   
			
			Z oryginałami jest ten problem że koroduja i po kilku latach nie możliwości centrowania koła.. Miałem ten sam problem,cynkowanie sie tu nie sprawdza niestety.. poszperałem i kupiłem nierdzewne EXCEL z kutymi aluminiowymi nyplami.. Koła mam do dziś szprychy dalej jak nowe,centrować można o każdej porze dnia i nocy. Na przodzie zjadło już jedną felgę i dalej nic sie z nimi nie dzieje. Wadą jest to że nyple są grubsze i trzeba było otwory rozwiercać deko. Dobra firma to CC z tym że szprychy nierdzewne,a nyple stalowe niklowane i po jakimś czasie zaczynają rudy kolor mieć... można to przeskoczyć dając nyple alu np z DRZ kwestia gwinty pomierzyc i muszą sie dokładnie zgadzać. Robie terez kilka kół na Excelach i CC z kolorowymi nyplami alu z Zety. Koła można sobie rozbierać i zaplatać nie ma w tym nic trudnego i każdy sobie poradzi ale wiedzy troszke trzeba miec albo sie przynajmniej serwisówka posiłkowac. W niektórych kołach trzeba byc uwaznym bo muszą zgadzac sie pewne wymiary.. tzn w XR dla przykładu między licem mocowania tarczy ham a licem obręczy musi być 21mm inaczej zrobimy dwuślada bo bo środek obręczy przesunie się względem osi ramy i tylnego koła.. także trzeba uważać Z centrowaniem trzeba równiez uważać by nie przeciagac nypli i szprych i lepiej dać to fachowcowi. Z ciekawostek szprychy w przednim kole NAT są takie same ja w XRkach więc można nierdzewke zapodać takie tam wyczyny moje 
				__________________ Honda XR-oholik  Doświadczalny Warsztat Enduro ADV https://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/ | 
|   |   | 
|  13.07.2017, 17:17 | #16 | 
| Zarejestrowany: Jul 2017 
					Posty: 1
				 Motocykl: RD03   Online: 13 min 30 s |   
			
			No niezłe wyczyny niezłe .. elegancko świecą .. ile zeszło ?
		 | 
|   |   | 
|  15.07.2017, 00:55 | #17 | 
| 880220111  Zarejestrowany: Feb 2011 Miasto: Malawa k/Rzeszowa 
					Posty: 1,049
				 Motocykl: XR 250R,XR 650R   Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s |   
			
			Zeszło jakies 1,5 godziny z dwoma kołami,sam nie centruję bo mnie to wkurza,daję znajomemu do centrowania... Co do napiecia szprych nie mogą być zbyt mocno napiete gdyż wtedy strzelaja.. nawet w nowych koła da sie wyczuć że szprychy nie sa napiete jak struny.. mimo drzew głazów i wczelakiego innego badziewia na drodze dalej sa w komplecie. Teraz w NX przerabiam koło z 17 na 18 cali.. właśnie na nierdzewnych szprychach didowskiej obręczy. Taki ze mnie Afrykańczyk na jednym garnku 
				__________________ Honda XR-oholik  Doświadczalny Warsztat Enduro ADV https://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/ | 
|   |   | 
|  15.07.2017, 22:40 | #18 | 
|  Zarejestrowany: May 2013 
					Posty: 1,324
				 Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 18 min 41 s |   | 
|   |   | 
|  18.07.2017, 13:40 | #19 | 
| Wschód  Zarejestrowany: Apr 2016 Miasto: Policzna 
					Posty: 105
				 Motocykl: RD07a Przebieg: cofam   Online: 1 tydzień 6 dni 16 godz 35 min 0 |   
			
			Taką firmę znalazłem od szprych : http://www.central-wheel.co.uk/ | 
|   |   | 
|  19.07.2017, 23:31 | #20 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2011 Miasto: Białystok 
					Posty: 959
				 Motocykl: Rd03 XT 350 BMW r65 60/6 Przebieg: Rośnie   Online: 3 tygodni 12 godz 8 min 52 s |   
			
			Szukam szprychy do RD03 do tylnego kólka, ktoś posiada ?
		 
				__________________ tel 604-489-146 | 
|   |   |