Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 15.07.2017, 14:46   #7
Robin
 
Robin's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Ballynahinch (Irlandia Płn) / Częstochowa
Posty: 630
Motocykl: CRF1100L AS
Przebieg: 7500 km
Robin jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 23 godz 35 s
Domyślnie

Odgrzeje trochę temat. Ustawiam SAG na tyle, według danych z pierwszego posta wychodzi mi, źe R1-R3 - w RD07a powinno być 6.3 cm (30% że skoku czyli z 210mm). Tak też ustawiłem spręźynę, R1-R2 wyszło mi przy tym 30mm czyli w normie.
Pytanie czy ten sposób odnosi się do każdej sprężyny czy tylko orginału. Ja mam sprężyne hyperpro - progresywna I wydaje mi się dość twardo w takim ustawieniu. Czy może do progresywnych są inne wzory przy ustawianiu SAG?


Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Robin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Czy to wina zawieszenia? krzeszu Rama, zawieszenia, napęd 16 13.08.2013 23:26
Regulacja zawieszenia - artykuł Motocykl-online BIAŁY Regularne czynności serwisowe 4 20.04.2011 11:32


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.