Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 02.07.2017, 09:50   #11
HarryLey4x4
 
HarryLey4x4's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 448
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
HarryLey4x4 jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 53 min 12 s
Domyślnie

Może radiologowi chodziło o odpuszczenie manetki gazu na zero. Myslę,że to może mieć miejsce.Tyle tylko ,że to łączy się zazwyczaj z hamowaniem,które może zapobiec spadaniu.
Przy manualnej skrzyni , jedną z technik zatrzymania się jest wygaszenie silnika na podjeździe. Tego nie da się zrobić z DCT, a jeśli ktoś wyłączy ze switcha, to rzeczywiście ma problem z lotem w tył, o ile nie powstrzymają tego hamulce.
To jest jedna z tych bolączek , jak na razie której nie sprawdziłem , ale się obawiam.
HarryLey4x4 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.