![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Naładuj prostownikiem aku, odpal motocykl no i sprawdź miernikiem jakie daje napięcie. Wartość ładowania powinna być ok 14V, jak będzie w okolicach 12V, to znaczy, że go nie ma. Najprawdopodobniej będzie to wina regulatora napięcia. Jeśli ładowanie jest, to pewnie aku padł.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Problem z CDP?! | killjoy | Przygotowania do wyjazdów | 2 | 13.06.2014 10:56 |
Problem z rolgazem | Franko | Wszystko dla Afryki | 11 | 19.01.2014 18:13 |
Mam problem | Lewar | Układ elektryczny i zapłonowy | 48 | 11.03.2011 10:43 |
Dziwne objawy z prądem :( | Vooytas | Układ elektryczny i zapłonowy | 6 | 26.09.2008 12:01 |