Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 10.06.2017, 09:59   #11
Mhv
Michał
 
Mhv's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Siedlce-Warszawa
Posty: 2,218
Motocykl: RD07a
Przebieg: do neg.
Mhv jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 10 godz 53 min 55 s
Domyślnie

Bo do oleju się nie przykleja kurz i brud?
Nikogo na siłę nie przekonuję, ale łańcuchów motocyklowych się wg mnie praktycznie nie smaruje (tylko po deszczu żeby nie zardzewiał).
Ja robię tak - jak wracam z offa to mycie ciśnieniowe moto i na koniec czasem psiknę. Koniec. Tak robiłem z AT i na jednym napędzie zrobiła 30tkm w moich rękach (kupiłem i sprzedałem z tym samym łańcuchem, zmieniałem tylko przełożenia)..over

Łańcuch jest nasmarowany od środka i ma uszczelki. Rolki mają się obracać przy kontakcie z zębatką. Jak będzie suchy to naprawdę będzie bardziej czysty..to nie przegub stara 66 gdzie trzeba napakować smaru ŁT43 do pełna. Nikt nikomu nie zabrania, tylko po co?
Mhv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
scottoiler lukiz Wszystko dla Afryki 35 18.04.2015 17:05
Scottoiler - problem mihoo Rama, zawieszenia, napęd 4 08.05.2013 18:41


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.