| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#21 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 32 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 w tej kategorii mamy CRF1000 - wzorzec, ale na pewno nie cenowy F800GS - zbyt plastelinowy V-strom 1000 - asfalciak raczej..  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#22 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2014 
				Miasto: HollyCity 
					
				
				
					Posty: 202
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 6 dni 20 godz 14 min 7 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	     Triumph Tiger 885 t400 Triumph Sprint ST955i http://allriders.pl http://www.tigerforum.pl http://sprint.fora.pl  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2014 
				Miasto: Biała Podlaska 
					
				
				
					Posty: 34
				 
Motocykl: NAT 
				
				
				 
Online: 3 dni 15 godz 53 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Miałem już kilka Triumphów, z wersji 800 XC przesiadłem się na 800 XCX właśnie przez te wszystkie bajery, których nie miała wersja XC. Po roku XCX zamieniłem na 1200 XC a do lasu znowu kupiłem 800 XC w wersji bez ABS. Dzisiaj Explorera prawie nie wyciągam z garażu najchętniej jeżdżę 800setką. 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#24 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To już jest jakiś obraz. A NAT jak się ma w porównaniach do "800". I jakie spalanie xc?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
		
			dakar noir Ostatnio edytowane przez kudlacz : 16.05.2017 o 16:31  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2014 
				Miasto: Biała Podlaska 
					
				
				
					Posty: 34
				 
Motocykl: NAT 
				
				
				 
Online: 3 dni 15 godz 53 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			spalanie XC... hmmm... przejechałem XC pewnie z 10tys km, XCX niewiele mniej i szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia, ile wlałem tyle spalił  
		
		
		
		
		
		
		
	  Do NAT nie jestem w stanie obiektywnie porównać Tigerów bo przejechałem nią może ze 20 km a poza tym jestem "prawie" fanem Triumpha.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#26 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 32 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			wszędzie się chwalą, że XCX pali duuużo mniej. 
		
		
		
		
		
		
		
	w 800XC nie podobała mi się charakterystyka zawieszenia, silnik też na mnie nie zrobił wrażenia... XCX zawias WP i sporo namieszali w elektronice sterującej silnik, czy w Twojej opinii dużo jest tego na plus jeśli chodzi o XCX?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#27 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			XCX pali mniej od XC. Silnik ma podobna charakterystyke, ale zawieszenie to zupelnie inna bajka.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	XRV750 RD07 / BMW R1200RT  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#28 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Seryjny zawias w 800xc nie zachwyca  
		
		
		
		
		
		
			  silnik, ergonomia, skrzynia, heble OK. ale zawias marny.Informacja z dzis od kumpla Tiger 1050 z baba i bagazami nie oszczedzany i troche autostrady spalil 6,3 litra. Weekend 3 dni okolo 2 tys km. Na tym odcinku zero poboru oleju. Na szafie 60 tys. Rok 2009. Serwisowalem go ostatnio i obserwacje sa takie, ze przy takim przebiegu wszystko gra. Tylny zawias rozebrany w mak - bez sladow zuzycia. Ostatnia regulacja zaworow przy 24 tys. Teraz przy 60 tys nie wymagaly korekty. Panewki w przednim zawieszeniu jak nowe. Palic - jezdzic. A jezdzi sie bardzo milo na 1050 ![]() Zeby nie zakladac nowego watku. Nowe oryginalne czesci OEM Triumph bardzo sprawnie i w super cenach dostarvza mi salon w Katowicach. Na sieci brak wlasciwie wszystkiego do T a zaloga w 5 dni z super cena dostarczyla co trzeba. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			buziaki  
			Ostatnio edytowane przez szynszyll : 05.06.2017 o 21:24  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#29 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ja potrzebowalem teraz linkle sprzegla, filtr powietrza i korek chlodnicy do 1050. inter motors nie jest juz przedstawicielem na Polske. jedynym zrodlem tych czesci jest diler. do 800 podrobe filtra robi hiflo. 
		
		
		
		
		
		
			ceny nie zabijaly: filtr 105, korek 45, linka 80 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			buziaki  
			Ostatnio edytowane przez szynszyll : 06.06.2017 o 10:39  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#30 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ceny w porownaniu do japonczykow sa bardzo ok. dla porownania yamaha za filtr do xtz750 zyczy sobie... 250pln a tam sa stosowane dwie sztuki. takze poziom cen triumpha jest ok.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Tiger czy DL? | kris2k | Inne - dyskusja ogólna | 14 | 05.08.2013 22:44 | 
| Tiger 800 | gerardgrodzisk | Inne - dyskusja ogólna | 193 | 14.05.2013 23:47 |