Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 19.05.2017, 01:12   #6
fxrider
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 660
Motocykl: R1100GS, LC4
fxrider jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał teddy-boy Zobacz post
Wgralem kilka map. W tym dwie mapy Polski. Powiedzmy ze w menu wlaczylem wszystkie mapy. Wiec obie polski sa wlaczone. Ktorej bedzie uzywal i dlaczego? I czy ma to sens i w jakikolwiek sposob wplywa na dzialanie?
Na pewno tak jak pisał poprzednik bardzo mocno to spowalnia urządzenie - wyszukiwanie i przewijanie mapy. Samego wyliczania trasy raczej nie.
Dawno już nie babrałem się w tych tematach, ale z tego co pamiętam, to trasa zawsze jest liczona dla mapy "na wierzchu", a na wierzchu jest mapa o niższym Map ID (nie mylić z ProductID i FamilyID). W każdym razie nie da się tego w prosty sposób przestawiać, trzeba rekonfigurować mapy przed wgraniem i to za pomocą dodatkowego softu. Jeśli chcesz pownikać w temat to na początek poogoglaj informacji o narzędziu gmaptool.
Mapy mogą mieć przezroczyste tło (bodajże jest to layer 0) - rzadki temat, raczej nie dot. typowych map komercyjnych - wtedy wierzchnia mapa może być nakładką na niższe. Mocno spowalnia.
Z tym, że zaznaczę, że to nie jest to samo co przezroczystość map wektorowych dla podkładów rastrowych - tam działa to trochę inaczej i po prostu nakłada drogi (i ew. elementy o określonych zakresach ID typu - zależnie od zoomu i ustawionej szczegółowości wyświetlania mapy) na mapę rastrową, niezależnie od ustawień tła mapy wektorowej.

W wyszukiwarce ma się też wtedy POI z obu map (ale ich wyszukiwanie trwa dłużej). Bodajże nawet ikonki POI z obu map są wyświetlane na tej wierzchniej.

IMO nie ma sensu trzymać włączonych 2 map tego samego obszaru na raz. Routing tras jest liczony zawsze po jednej mapie, nawet jeśli się nie pokrywają ze sobą (tzn. jeśli spodnia "wystaje" tam, gdzie nie jest przykryta wierzchnią) - trasa zostanie wyliczona max. do linii rozgraniczającej mapy. Dlatego często "międzynarodowy" routing nie będzie działał, jeśli poszczególne kraje są na innych mapach (chyba, że mają na granicach regionów zdefiniowane specjalne węzły łączące/synchronizujące, ale to raczej można spotkać tylko w mapach dostarczanych w ramach jednego dostawcy).

Sporo info na te tematy można znaleźć n.p. tutaj: http://gps.astronet.pl/
Strona stara, miejscami cokolwiek hermetyczna i trzeba trochę powertować, ale można się sporo nauczyć n.t. tego, jak działają bebechy garminów, bo zasadniczo nadal jest to aktualne - wiele rzeczy, ograniczeń i dziwnych zachowań odbiornika staje się wtedy zrozumiałych.

pozdrawiam, Adam
__________________
lc4.pl - nowa strona pomarańczy
fxrider jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
nietypowe zachowanie regulatora napiecia gerard36856 Układ elektryczny i zapłonowy 79 06.06.2017 12:18
Uchwyt RAM MOUNT do Garmin 62st - PORAŻKA! podos Hardware 45 11.05.2014 22:31
Dziwne sprzegło R2D2 Silnik, sprzęgło, skrzynia 11 20.08.2008 19:57


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.