![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#6 | |
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 660
Motocykl: R1100GS, LC4
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
|
![]() Cytat:
Dawno już nie babrałem się w tych tematach, ale z tego co pamiętam, to trasa zawsze jest liczona dla mapy "na wierzchu", a na wierzchu jest mapa o niższym Map ID (nie mylić z ProductID i FamilyID). W każdym razie nie da się tego w prosty sposób przestawiać, trzeba rekonfigurować mapy przed wgraniem i to za pomocą dodatkowego softu. Jeśli chcesz pownikać w temat to na początek poogoglaj informacji o narzędziu gmaptool. Mapy mogą mieć przezroczyste tło (bodajże jest to layer 0) - rzadki temat, raczej nie dot. typowych map komercyjnych - wtedy wierzchnia mapa może być nakładką na niższe. Mocno spowalnia. Z tym, że zaznaczę, że to nie jest to samo co przezroczystość map wektorowych dla podkładów rastrowych - tam działa to trochę inaczej i po prostu nakłada drogi (i ew. elementy o określonych zakresach ID typu - zależnie od zoomu i ustawionej szczegółowości wyświetlania mapy) na mapę rastrową, niezależnie od ustawień tła mapy wektorowej. W wyszukiwarce ma się też wtedy POI z obu map (ale ich wyszukiwanie trwa dłużej). Bodajże nawet ikonki POI z obu map są wyświetlane na tej wierzchniej. IMO nie ma sensu trzymać włączonych 2 map tego samego obszaru na raz. Routing tras jest liczony zawsze po jednej mapie, nawet jeśli się nie pokrywają ze sobą (tzn. jeśli spodnia "wystaje" tam, gdzie nie jest przykryta wierzchnią) - trasa zostanie wyliczona max. do linii rozgraniczającej mapy. Dlatego często "międzynarodowy" routing nie będzie działał, jeśli poszczególne kraje są na innych mapach (chyba, że mają na granicach regionów zdefiniowane specjalne węzły łączące/synchronizujące, ale to raczej można spotkać tylko w mapach dostarczanych w ramach jednego dostawcy). Sporo info na te tematy można znaleźć n.p. tutaj: http://gps.astronet.pl/ Strona stara, miejscami cokolwiek hermetyczna i trzeba trochę powertować, ale można się sporo nauczyć n.t. tego, jak działają bebechy garminów, bo zasadniczo nadal jest to aktualne - wiele rzeczy, ograniczeń i dziwnych zachowań odbiornika staje się wtedy zrozumiałych. pozdrawiam, Adam |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
nietypowe zachowanie regulatora napiecia | gerard36856 | Układ elektryczny i zapłonowy | 79 | 06.06.2017 12:18 |
Uchwyt RAM MOUNT do Garmin 62st - PORAŻKA! | podos | Hardware | 45 | 11.05.2014 22:31 |
Dziwne sprzegło | R2D2 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 11 | 20.08.2008 19:57 |