![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
W sumie mogę dodać tylko, że ten adapter jest Made in Taiwan
![]() Mając do wyboru kupno takiego elektronicznego adaptera (200zł), a klasycznego klucza w podobnej cenie (o ile jako zakres pokryłby 10-135Nm) brałbym nasadkę. Budowa takiej nasadki jest prosta jak budowa cepa. Jest metalowy klocek, jest tensometr - i mamy nasz klucz gotowy. W kluczy tradycyjnym (nie wiedziałem jak wygląda w środku) konstrukcja mechaniczna musi być na dużo wyższym poziomie. Wydaje mi się, że w pracy w warsztacie mamy klucz dynamometryczny, domyślam się, że jakiś markowy, z aktualnym przeglądem. Będę kiedyś na firmie to zabiorę nasadkę i zrobię test. Z ciekawości zweryfikuję mój certyfikat made in taiwan. |
![]() |
![]() |