Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 12.04.2017, 12:06   #7
CzarnyCzarownik
 
CzarnyCzarownik's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
CzarnyCzarownik jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
Domyślnie

To może ja powróżę w fusów. Magneto/alternator daje mniej prądu na jałowym biegu niż na wyższych obrotach - to chyba jasne. Światła ciągną swoje, pusty aku pożera pewnie też spore ilości prądu a i do silnika coś trzeba przeznaczyć na iskrę. Mogłeś zgasić światła i sprawdzić, czy wtedy silnik nie dławił się na przykład do 3tys. - co miałoby sens. Oczywiście regulator też MOŻE dostawać trochę w tyłek jak moto stoi w miejscu (słabe chłodzenie) a Ty kręcisz silnik. Magneto generuje sporo mocy a regiel musi to ustabilizować. Też jestem zdania że lepiej czekać na nowy aku.
CzarnyCzarownik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Nie trzyma wolnych obrotow teddy-boy Silnik, sprzęgło, skrzynia 9 23.10.2014 21:56
brak wolnych obrotow podos Regularne czynności serwisowe 17 20.04.2013 20:46
nie schodzi z obrotow jednostajnie majo Uklad paliwowy i wydechowy 9 18.07.2008 14:32


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.