![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
To może ja powróżę w fusów. Magneto/alternator daje mniej prądu na jałowym biegu niż na wyższych obrotach - to chyba jasne. Światła ciągną swoje, pusty aku pożera pewnie też spore ilości prądu a i do silnika coś trzeba przeznaczyć na iskrę. Mogłeś zgasić światła i sprawdzić, czy wtedy silnik nie dławił się na przykład do 3tys. - co miałoby sens. Oczywiście regulator też MOŻE dostawać trochę w tyłek jak moto stoi w miejscu (słabe chłodzenie) a Ty kręcisz silnik. Magneto generuje sporo mocy a regiel musi to ustabilizować. Też jestem zdania że lepiej czekać na nowy aku.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Nie trzyma wolnych obrotow | teddy-boy | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 9 | 23.10.2014 21:56 |
brak wolnych obrotow | podos | Regularne czynności serwisowe | 17 | 20.04.2013 20:46 |
nie schodzi z obrotow jednostajnie | majo | Uklad paliwowy i wydechowy | 9 | 18.07.2008 14:32 |