| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam tylko doświadczenie "wietnamskie", przejechałem takim czymś (klonem) ok 2500 km. Bardzo polubiłem tą konstrukcję, jak znudzi mi się skuter to kupię coś takiego  
		
		
		
		
		
		
			![]() Wrażenia na plus: - spore koła - 17" - jeździ po dziurawych ulicach lepiej niż większość skuterów - zrywne bo lekkie i nieautomat - brak klamki sprzęgła - mega wygodne, do zmiany biegów wystarczy odjąć gazu - biegi na okrągło + redukcja piętą - mi się to podobało - proste jak konstrukcja cepa, nie ma się co psuć - części tanie i dostępne w różnych cenach/jakości Na minus: - zbiornik paliwa ok 3,5 litra - co 100-120 km trzeba tankować - wymiana oleju co 1000 km - dla niektórych to problem - aluminiowe felgi i osłona łańcucha tylko od góry w europejskiej wersji - osłona kolan/nóg nie jest jak na skuterze, ta osłona z przodu niewiele daje 
				__________________ 
		
		
		
		
	"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| DAINESE WAVE V Neck | Gawrys | Archiwum | 18 | 03.03.2011 21:04 |