![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Pomaga browar przed sikaniem calgon.
![]() Moze być destylowana , tylko skad ja wziąć w naglej potrzebie Będąc w czarnej dupie , na gume bys sie nawet wysral by tylko ja zrobić. Nie wszedzie są ludzie ktorzy pomogą Zeby sie nie meczyc w trasie opone w garażu zakladaj na mydło montazowe jakiego używają w wulkanizacji Nie powoduje to zapieczenia. W garażu oponę wartaloby przetalkowac. Zmniejsza to tarcie opona/detka ,zmniejsza nagrzewanie a przez to i wzrost ciśnienia W gumach 140 jaka jest w afryce uzywalbym opony radialnej nie diagonalnej która jest b. twarda Lub zmniejsz szerokość profilu na 130/90 ( nie 140/80). Latwiej sie podda przy sciaganiu Jazda bez powietrza by opona samoistnie zeszla o czym wspominaja tu koledzy moze, ale nie musi zakonczyc urwaniem sie wentyla. Afra jest mimo wszystko ciężka
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 03.04.2017 o 08:16 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mitas E10 | puntek | Hamulce, kola, opony | 74 | 06.11.2016 18:33 |
Mitas C21 | smigacz | Wszystko dla Afryki | 14 | 16.08.2016 13:15 |