![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Najbardziej zapieczona opone da sie - naciskajac boczna stopka . Jesli idzie opornie podnosimy caly motocykl na tej stopce opierajac ja o opone miejscu styku opona - felga
Dodatkowo mozna ja oszczac / siknac w miejscu styku opona - stopka lub jesli ktos sie wstydzi ( centrum wsi i kupa gapiow ) - podlac woda . Woda troche mniej pomaga bo jest bardziej tlusta i nie chce tak szybko wniknac To nie jest żart z tym szczaniem. Tak rozbijalem zapieczone opony w ciezarowkach za krola cwieczka Kiedy detki sie jeszcze kleilo Wiadomo ze przy zakladaniu , stajemy buciorami naprzeciw lyzek by opona sie wsunela. Przy gumach trzeba troche praktyki , a najlepiej potrenowac w garazu . E 07 i owszem , ale co najwyzej do jednocylindrowego enduro. To kartoflak Afra poleci i 200 km /h ale takie experymenty nie na e07
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 03.04.2017 o 07:09 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mitas E10 | puntek | Hamulce, kola, opony | 74 | 06.11.2016 18:33 |
Mitas C21 | smigacz | Wszystko dla Afryki | 14 | 16.08.2016 13:15 |