![]() |
|
GPS Wszystko co związane z elektronicznymi pomocami nawigacyjnymi. Sprzęt, mapy, porady. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Obecnie wszędzie, gdzie sie da
Posty: 414
Motocykl: już nie AT ;)
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 18 godz 11 min 46 s
|
![]()
Pomiar tętna mam gdzieś. Chodzi mi o ślad który po sobie zostawiam z którego potem mogę tworzyć szlaki i mapy. Obecnie głównie jeżdżę rowerem po górach, szukam ścieżek i później decyduję czy nadaje się to do zarejestrowania jako szlak np rowerowy. Telefon odpada. Przerabiałem to i niestety nie mogę polegać na aplikacjach przy dłuższych eskapadach. Największa bolączka tel to bateria. Kiedy temperatura jest umiarkowana... oki ujdzie, ale kiedy średnia temperatura otoczenia to 42 stopnie i do tego słońce jeszcze ma ci walić w urządzenie to jest to totalna porażka. Procesor świruje, a z tel dzieją się cuda!!!! Do tego zasięg sygnału. Europa ok, ale Azja.....
Co do budżetu to w granicach rozsądku, a zdecyduje kwestia czy urządzenie będzie warte swoich pieniędzy Też po głowie chodzi mi Garmin, ale mam bardzo mieszane uczucia, bo używam go w samochodzie.... Czego używacie przy wyprawach w mniej cywilizowanych regionach świata.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Wszystko wskazuje na to że szukasz Garmina z serii Oregon
![]() Tomtom tylko na asfalt Samochodowe a turystyczne Garminy to dwa różne światy Gawrys ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Konto zamknięte na stałe
![]() Zarejestrowany: May 2012
Posty: 1,588
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 7 godz 52 min 54 s
|
![]()
Sam używam tabletu okazyjnie do nawigacji (apka Pocket Earth na przykład) ale na wyjazd w teren też bym raczej nie polegał na smartfonie/tablecie, są zbyt delikatne.
Skoro masz Garmina i coś Ci nie pasuje, to albo wina modelu (bo stary soft na przykład, którego producent już nie poprawia) albo wymagasz od niego czegoś ponad możliwości posiadanego egzemplarza ![]() Producenci niestety tak specjalizują urządzenia, że dobrze wczytaj się w specyfikację Oregonów czy innych modeli. Musisz przed zakupem zdecydować z czego rezygnujesz, a co zyskujesz. Ideału na każde warunki nie będzie. Ślad jak pewnie wiesz, zapiszesz w każdym urządzeniu. Jednak na przykład nawigowanie motocyklowe (kręte drogi) nie jest obecne we wszystkich modelach. I tak można długo wyliczać.
__________________
Konto zamknięte na stałe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
https://trigar.pl/pl/p/Garmin-inReac...-01735-11/1937 Przyjrzyj się opisowi uważnie, szczególnie czasowi pracy przy rejestracji śladu i możliwościom klasycznej nawigacji. Piszesz też: Europa, Azja, ekstremalne warunki, zasięg sygnału. Czyli raczej nie rekreacja w Beskidach... ![]() Oregon jest bardzo dobrą opcją, ale przy nieprzekraczalnych ograniczeniach finansowych. Na podstawie opisu twoich wymagań czekałbym (nie)cierpliwie na tego InReach. Bez żadnych wątpliwości. Zdrówko, Miszel PS. Oops, teraz zauważyłem, że już za późno... Sorki! |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Porada co do Portugali Hiszpani noclegi | vtwin90 | Kwestie różne, ale podróżne. | 17 | 27.11.2014 16:37 |
porada o napęd | mad_leaf | Rama, zawieszenia, napęd | 1 | 14.06.2012 21:28 |