![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
Jeżeli masz pilota
![]() To robisz tak 1.uzbrajasz większym guzikiem, migacze na dłużej zaświecą i lampka kontrolna będzie świecić na czerwono 2.rozbrajasz dużym guzikiem - migacze zaświecą dłużej, ale krócej niż przy uzbrajaniu i lampka kontrolna zgaśnie 3. W ciągu 2 sekund od zgaśnięcia migaczy naciskasz mniejszy guzik Jeżeli dobrze poszło usłyszysz 3 piknięcia,a za każdym razem gdy włączysz zapłon usłyszysz pojedyncze piknięcie informujące że jest tryb serwisowy. Jeżeli chcesz aktywować alarm naciskasz duży klawisz. Wot i tyle |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Alarm motocyklowy- usuwanie | redneck | Układ elektryczny i zapłonowy | 2 | 16.10.2016 21:34 |
Bezinwazyjny (dla elektryki) alarm. | janeksok | Wszystko dla Afryki | 8 | 05.06.2012 11:03 |
Alarm !!! | STRUś | Wszystko dla Afryki | 22 | 08.04.2010 10:27 |
Jaki alarm polecacie??? | Stachu | Wszystko dla Afryki | 12 | 27.10.2008 21:10 |