![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Ogrodzieniec
Posty: 11
Motocykl: RD04
![]() Online: 0
|
![]()
Znaczy takie napiecie jest prosto z kabli od alternatora na wolnych obrotach i pytanie czy nie jest ono za wysokie, zeby nie spalilo regulatora.
Jakie napiecie powinno byc na wyjsciu z alternatora (zolte kable) przy danych obrotach? |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Niskie obroty za wysokie. RD03 | sloneczny | Uklad paliwowy i wydechowy | 16 | 06.07.2011 22:18 |
wysokie obroty po dluzszym postoju | kkk | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 09.06.2009 07:40 |
Starter nie kręci a prądy są | SewO | Układ elektryczny i zapłonowy | 9 | 06.02.2009 21:50 |
Wysokie gmole do RD07. | wieczny | Wszystko dla Afryki | 2 | 16.04.2008 14:16 |