Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.12.2016, 11:00   #11
madafakinges
 
madafakinges's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,006
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 2 godz 52 min 14 s
Domyślnie

Przy czym mój z 2005r. miał 230skoku ale wg. winu to była końcówka 2004.
Tak samo zdarzają się 950 z 2006r. choć wtedy były już 990

Co do podniesienia to tak jak ktoś wcześniej pisał; otwierasz fiszki z częściami z twojego rocznika i fiszki z częściami eSki z tego samego roku.

Zawieszenie ze skokiem 230 miały z przodu takie same sprężyny jak w 265. Analogicznie 210 mają takie jak 245.

Ja mam tylny amor wyciągnięty z podkładkami pod sprzężynę. Amor z wersji niskiej, a wysokiej rózni się właśnie 1 cm długości sprężyny i podkładką w środku ograniczającą skok.
Każdy kto serwisuje amory ogarnie Ci to nie ma tam żadnej rzeźby.

Żeby latać na najwyższej 'S' trzeba mieć długie nogi. Ja mam 192cm i jest to pierwsze moto, na którym nie opieram się całymi stopami ziemi, w terenie bywa, że czasem brakuje mi nogi, ale i tak zrobiłbym takiego moda jeszcze raz
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.

Ostatnio edytowane przez madafakinges : 21.12.2016 o 11:10
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha Orzep Inne - dyskusja ogólna 125 23.08.2013 20:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.