Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 05.12.2016, 12:34   #24
chemik
 
chemik's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,419
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro
chemik jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s
Domyślnie

Nie wiem, czy ceramizer/ceramizator działa...

Cytat:
Najłatwiej jest wypowiadac sie autorytatywnie w dziedzinie gdzie nie mamy zielonego pojecia.
Zgadzam się z tobą w całej rozciagłości...

Cytat:
Kiedy osadzi sie go tyle,że zaczyna byc ciasno nastepuje proces zapiekania i powstaje warstwa ceramiczna(tylko w miejscu styku)
Jako chemik napiszę - bzdury pan piszesz...
Spiek ceramiczny powstaje w temperaturach wynoszących 0,4 - 0,9 wartości temperatury topnienia spiekanych materiałów... Wyobrażasz sobie wewnątrz silnika dwie trace powierzchnie metalowe w temperaturze niecałych 600*C? I do tego zanurzone w kąpieli olejowej (gdzie temperatura samozapłonu oleju jest znacznie niższa od podanej)?
Poza tym pytanie retoryczne - czy spiek ceramiczny może zawierać ziarna metalu?
Może i ten specyfik w jakiś tam sposób działa, ale na pewno na częściach silnika nie wytwarza się spiek ceramiczny, który opisałeś...
chemik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.