Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 12.11.2016, 21:14   #11
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 19 min 53 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał szynszyll Zobacz post
Jakie sa zalety CAN?

Jakie sa wady klasycznych instalacji?

Jakie urzadzenia trzeba miec by diagnozowac CAN? Ile kosztuja?

p.s. jakie zalety? same zalety! Mozesz handlowac BMW Masz to 'coś'
Jakie sa wady klasycznych instalacji?

- skomplikowana diagnostyka,
>konieczność odłączania elementów do weryfikacji
>konieczność wpinania się w złącza aby diagnozować czujniki
z wyjściem napięciowym - np. specjalne przelotki do ECU z kopią
sygnałów z czujników, do każdego motocykla inna przelotka....
>konieczność rozbierania motocykla aby dostać się do czegokolwiek do
weryfikacji
>często brak historii błędów,
- aby cokolwiek diagnozować -> konieczność posiadania dokładnych danych producentka dla każdego modelu motocykla (napięcia, rezystancje itdd..)
- 0 odporność na zwarcia, tzn. spali bezpiecznik ale nie rzadko pod ten bezpiecznik podpięte są inne obwody i tak np. możesz stracić wszystkie światła... inny przypadek - zwarcie w obwodzie ECU wywala całkiem silnik bo ECU ma jeden bezpiecznik... w przypadku CAN, automatycznie rozłączany jest tylko wadliwy obwód.

Jakie urzadzenia trzeba miec by diagnozowac CAN? Ile kosztuja?

wszystko można diagnozować tradycyjnie, nie ma problemu tak samo jak w zwykłej instalacji, przecież czujniki są niemal identyczne.... bierzesz schemat, miernik i do roboty...

ale jak nie chcesz się bawić kupujesz interfejs, to że do BMW kosztuje od 600-700zł nie znaczy, ze do wszystkiego - we wszystkich samochodach mam CAN a interfejsy są od 30zł i nie wyobrażam sobie latać pod maską i szukać po kabelkach i czujnikach.

p.s. jakie zalety? same zalety! Mozesz handlowac BMW Masz to 'coś' [/QUOTE]

CAN oprócz prostszej diagnostyki daje ogromną możliwość logowania wszelkich parametrów i późniejszą ich analizę, nie tylko BMW ma CAN.... i nie mam tego "coś", bo dopiero nowa AT cokolwiek oferuje...

chyba dobiegamy od tematu....czy wiadomo co było przyczyną gaśnięcia CRF ?

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 12.11.2016 o 21:31
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dusi ją na zimnym ozeh Uklad paliwowy i wydechowy 14 28.08.2016 09:32
Problem że startem tom500 Silnik, sprzęgło, skrzynia 5 30.07.2015 12:53
Metaliczny strzał na zimnym KML Silnik, sprzęgło, skrzynia 19 19.09.2011 13:04


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.