![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 19 min 53 s
|
![]() Cytat:
- skomplikowana diagnostyka, >konieczność odłączania elementów do weryfikacji >konieczność wpinania się w złącza aby diagnozować czujniki z wyjściem napięciowym - np. specjalne przelotki do ECU z kopią sygnałów z czujników, do każdego motocykla inna przelotka.... >konieczność rozbierania motocykla aby dostać się do czegokolwiek do weryfikacji >często brak historii błędów, - aby cokolwiek diagnozować -> konieczność posiadania dokładnych danych producentka dla każdego modelu motocykla (napięcia, rezystancje itdd..) - 0 odporność na zwarcia, tzn. spali bezpiecznik ale nie rzadko pod ten bezpiecznik podpięte są inne obwody i tak np. możesz stracić wszystkie światła... inny przypadek - zwarcie w obwodzie ECU wywala całkiem silnik bo ECU ma jeden bezpiecznik... w przypadku CAN, automatycznie rozłączany jest tylko wadliwy obwód. Jakie urzadzenia trzeba miec by diagnozowac CAN? Ile kosztuja? wszystko można diagnozować tradycyjnie, nie ma problemu tak samo jak w zwykłej instalacji, przecież czujniki są niemal identyczne.... bierzesz schemat, miernik i do roboty... ale jak nie chcesz się bawić kupujesz interfejs, to że do BMW kosztuje od 600-700zł nie znaczy, ze do wszystkiego - we wszystkich samochodach mam CAN a interfejsy są od 30zł i nie wyobrażam sobie latać pod maską i szukać po kabelkach i czujnikach. p.s. jakie zalety? same zalety! Mozesz handlowac BMW ![]() ![]() CAN oprócz prostszej diagnostyki daje ogromną możliwość logowania wszelkich parametrów i późniejszą ich analizę, nie tylko BMW ma CAN.... i nie mam tego "coś", bo dopiero nowa AT cokolwiek oferuje... chyba dobiegamy od tematu....czy wiadomo co było przyczyną gaśnięcia CRF ? Ostatnio edytowane przez mdxmd : 12.11.2016 o 21:31 |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dusi ją na zimnym | ozeh | Uklad paliwowy i wydechowy | 14 | 28.08.2016 09:32 |
Problem że startem | tom500 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 5 | 30.07.2015 12:53 |
Metaliczny strzał na zimnym | KML | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 19 | 19.09.2011 13:04 |