![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#13 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,023
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 6 godz 5 min 20 s
|
![]()
Hmm, sprawdze potem jeszcze w EPC dokładnie, numer silnika się zgadza z rocznikiem jaki ma Czosnek
Silnik - RD04E-2800001~ Rama - JH2RD07D*WM300001~ Oznaczenia gaźników - VP50B B Austryjackie i szwajcarskie mają faktycznie pojedyncze cewki i inne moduły zapłonowe niż ma to miejsce z RD07A. Sprawdziłem w EPC. To nie jest rzeźba jednak. Moduł jest identyczny z RD07. Temat zamknięty ![]()
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M |
![]() |
![]() |