![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Dubai
Posty: 71
Motocykl: RD07a
Przebieg: 104k
![]() Online: 2 dni 12 godz 49 min 15 s
|
![]()
Zgodze sie z Korniniem
problem pojawiaja sie glownie przy spawaniu dekli I podnozkow. latwo to zwertfikowac. Wystarczy zrobic probne spawanie gdzies na powierzchni nieopodal wyrwy. jesli mimo dokladnego oczyszczenia spawanej powierzchni (I okolicy ) matrial zrobi sie czarny (okopcony) to szanse powodzenia sa raczej male. niestety do finalnego spawania wskazana bedzie rozbiorka silnika. po pierwsze ze wzgledu na zabrudzenia krore beda dostawac sie z silnika (saczacy sie z porow w karterze olej) po drugie ze wzgledu na pozniejsze wycieki z okolicy spawu. nie wspominajac juz o poroblemach z pozniejsza rozbiorka silnika. mam tez nadzieje ze twoj spawacz jest na tyle ogarniety zeby nie pokrzywic karteru w trakcie spawania (bo niestety planowanie po spawaniu nie wchodzi tu raczej w rachube) poxilina jest swietntm rozwiazaniem na naprawe w "plenerze" jednakze nie zdecydowal bym sie chyba jechac w dalsza trase tak naprawionym sprzetem |
![]() |
![]() |