Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.09.2016, 09:41   #11
MacGyver
 
MacGyver's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Dubai
Posty: 71
Motocykl: RD07a
Przebieg: 104k
MacGyver jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 12 godz 49 min 15 s
Domyślnie

Zgodze sie z Korniniem


problem pojawiaja sie glownie przy spawaniu dekli I podnozkow.

latwo to zwertfikowac. Wystarczy zrobic probne spawanie gdzies na powierzchni nieopodal wyrwy. jesli mimo dokladnego oczyszczenia spawanej powierzchni (I okolicy ) matrial zrobi sie czarny (okopcony) to szanse powodzenia sa raczej male.

niestety do finalnego spawania wskazana bedzie rozbiorka silnika.
po pierwsze ze wzgledu na zabrudzenia krore beda dostawac sie z silnika (saczacy sie z porow w karterze olej)
po drugie ze wzgledu na pozniejsze wycieki z okolicy spawu.

nie wspominajac juz o poroblemach z pozniejsza rozbiorka silnika.

mam tez nadzieje ze twoj spawacz jest na tyle ogarniety zeby nie pokrzywic karteru w trakcie spawania (bo niestety planowanie po spawaniu nie wchodzi tu raczej w rachube)


poxilina jest swietntm rozwiazaniem na naprawe w "plenerze" jednakze nie zdecydowal bym sie chyba jechac w dalsza trase tak naprawionym sprzetem
MacGyver jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.