![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Mylisz pojecia prad i napiecie. To dwie rozne sprawy. Zjawisko o ktorym piszesz wynika z wadliwie zaprojektowanych regulatorow ktore pod obciazeniem oddaja zbyt duzo mocy do masy i z ogolnie zlego stanu instalacji i spadkow napiec na niej. Wszystko sie grzeje, skwierczy a ladowanie marne. Dlatego polecam regulatory od Rafwro/Rzeszowskie. Podlacz, przetestuj i podziel sie wrazeniami.
Woltomierz podlacz gdzies za stacyjka. Przy sprawnej instalacji blad nie bedzie wiekszy niz 0,5V
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 11:12 |