Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 19.08.2016, 08:25   #5
Mateusz93
 
Mateusz93's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Andrychów/Kraków
Posty: 142
Przebieg: 11 600
Mateusz93 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 10 godz 15 min 10 s
Domyślnie

No wlasnie wydaje mi sie, ze byloby to o tyle uzasadnione, ze elementy wytracaja nierownomiernie cieplo- kurcza sie w innym czasie i czy nie jest to przypadkiem gorsza sytuacja, niz powolne schlodzenie plynem krazacam w ukladzie.
Obrazowo: cylinder/tuleja wytraca cieplo szybciej, bo maja kontakt z otoczeniem (niebezposredni), tlok wolniej, przez co zostanie "scisniety" przez owa tuleje.

Dwa: czy dostarczane cieplo na wolnych obrotach nie jest wieksze, niz to odbierane przez uklad chlodzacy "w spoczynku" (tylko wentylator).

Zna ktos odpowiedz na to?
Pewnie zaraz ktos zjedzie pytanie, ze jakies chlopskie filozofie, ale coz
od dawna sie nad tym zastanawiam.
Mateusz93 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jak bezpiecznie trzymać kasę podczas wypraw? Miedziany Przygotowania do wyjazdów 23 17.11.2013 14:55


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.