![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Andrychów/Kraków
Posty: 142
Przebieg: 11 600
![]() Online: 1 tydzień 10 godz 15 min 10 s
|
![]()
No wlasnie wydaje mi sie, ze byloby to o tyle uzasadnione, ze elementy wytracaja nierownomiernie cieplo- kurcza sie w innym czasie i czy nie jest to przypadkiem gorsza sytuacja, niz powolne schlodzenie plynem krazacam w ukladzie.
Obrazowo: cylinder/tuleja wytraca cieplo szybciej, bo maja kontakt z otoczeniem (niebezposredni), tlok wolniej, przez co zostanie "scisniety" przez owa tuleje. Dwa: czy dostarczane cieplo na wolnych obrotach nie jest wieksze, niz to odbierane przez uklad chlodzacy "w spoczynku" (tylko wentylator). Zna ktos odpowiedz na to? Pewnie zaraz ktos zjedzie pytanie, ze jakies chlopskie filozofie, ale coz ![]() od dawna sie nad tym zastanawiam. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jak bezpiecznie trzymać kasę podczas wypraw? | Miedziany | Przygotowania do wyjazdów | 23 | 17.11.2013 14:55 |