![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 31 min 2 s
|
![]()
Trochę słabo widzę obciążanie tak wielkie motocykla tak małego..
Puszy tankbag na małym zbiorniczki też sobie tego nie widzę... WR250R to taki mały enduro osiołek.. ale jednak enduro. wiec czesto będziesz latał na stojąco, duży tankbag to duży kłopot przy staniu. Rogal przy stelażasz nie bardzo za to bez stelaży jak najbardziej. więc skoro nie są one potrzebne to po co taszczyć zbędny balast..? kolejne kilka kg. Pamiętaj że na wycieczkach enduro, mniej bagażu znaczy lepiej... ![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
ABC pakowania. Kufry, sakwy, tankbagi... | sambor1965 | Przygotowania do wyjazdów | 313 | 14.04.2023 19:41 |
Sakwy/rogal vs. kufry = bezpieczenstwo? | Kamyk | Szpej turystyczny - Produkty i Porady | 54 | 22.03.2013 15:37 |