![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 522
Motocykl: miałem 10 lat RD07a teraz CRF DCT 1100L
![]() Online: 1 miesiąc 5 godz 28 min 7 s
|
![]()
Zależy gdzie chcesz jechać.
Jak daleko to ja jestem za kuframi, zostawiasz na motocyklu zapięte i bagaż jest wiele bezpieczniejszy niż w sakwach, wodoodporność kufrów też jest ich zaletą Z tymi uszkodzeniami po przewrotkach to mocno przesadzone. Kufer owszem wgniecie się trochę szczególnie w narożnikach, ale dalej nadaje się do jazdy. Trochę km z kuframi zrobiłem i największe uszkodzenie nie było przy przewrotce, a te się zdarzały, tylko jak źle przymierzyłem, nie zmieściłem się i zahaczyłem kufremo głaz na Korsyce . Z prostokąta zrobił się wtedy równoległobok. Po powrocie ślusarz mi wyprostował i znowu jak nowy działa. Przy jeździe w terenie trzeba uważać bo każde zbyt długie podparcie nogą może skończyć się wciągnięciem pod kufer. Z zalet jeszcze, to łatwiej podnieść motocykl z kuframi niż z sakwami. Na asfalcie jak ślizgniesz się to chyba bezpieczniej z kufrem niż bez. Nie zostaniesz przygnieciony przez motocykl. Jeżdżę z bocznymi Pancernikami i centralnym Hiszpan. Aha nie doczytałem że sprawa dotyczy 250. Rozpisałem sie o Afryce ![]() Ostatnio edytowane przez Pils : 04.08.2016 o 12:39 Powód: dotyczy Afryki, a nie 250 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
ABC pakowania. Kufry, sakwy, tankbagi... | sambor1965 | Przygotowania do wyjazdów | 313 | 14.04.2023 19:41 |
Sakwy/rogal vs. kufry = bezpieczenstwo? | Kamyk | Szpej turystyczny - Produkty i Porady | 54 | 22.03.2013 15:37 |