Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.06.2016, 12:38   #10
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał adoado0 Zobacz post
Wykręcam je właśnie na jakieś 2 i 1/4 obrotu, robię zaraz synchronizację i zobaczymy po kolejnych paru km jak to będzie.
Optymalnie, najczęściej acz nie zawsze jest 2 i 3/4 obrotu.

Musi być moment z dołu, ładnie ciągnąć na środkowych obrotach i dobrze wkręcać się aż do odcięcia, bez opóźnień.
Synchro nie ma do dawki paliwa jakby nic. Zmiana dawki paliwa nie zmienia nic na synchro
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
świece irydowe do AT rambo Silnik, sprzęgło, skrzynia 92 08.11.2010 11:06
filtr powietrza i świece rambo Silnik, sprzęgło, skrzynia 19 06.08.2009 10:45
Świece zapłonowe ramires Układ elektryczny i zapłonowy 18 11.03.2009 14:53


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.