![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Józefin
Posty: 857
Motocykl: RD07a
Przebieg: 84000
![]() Online: 4 miesiące 1 dzień 13 godz 14 min 9 s
|
![]()
Panowie ,
Odświeżę wątek ![]() Jestem na etapie tworzenia nowej instalacji dodatków w Afryce . Ma być maksymalnie nie zależna od instalacji fabrycznej . ![]() Do podłączenia w Afryce mam : 1.2x halogeny hella micro de 55W 2. Manetki podgrzewane sterowane modułem od Rafała 3. Olejarka 4. Gniazdko zapalniczki 5. Voltomierz I teraz mój zamysł : Dwa przekaźniki , na to wszystko , obydwa mają po dwa kable do odbiorników. Jeden przekaźnik chciałbym dać na halogeny drugi na resztę pierdół . I teraz pytanie do osób z większym doświadczeniem , jak to zrobić żeby było z głową? Jakie kable i bezpieczniki oraz gdzie zamontować bezpieczniki ? Zasilanie i masę do przekaźników chce zabrać bezpośrednio z akumulatora , sygnał ze skrzynki bezpieczników. Rozumiem że masę mogę brać praktycznie z każdego miejsca w moto nie muszę ciągnąć przewodów aż do akumulatora? I w którym miejscu najlepiej wpiąć się z włącznikiem do halogenów ? I ogólnie jak by ktoś miał jakąś poradę będę wdzięczny , chciałbym zrobić raz a dobrze ![]() ![]() Będę wdzieczny za każdą poradę ![]() Pozdro! |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Żarówki i bezpieczniki | jackhammer | Przygotowania do wyjazdów | 10 | 11.05.2015 06:57 |